Saturday 2 March 2013

Internet KEMBALI !

Assalamualaikum,

hey guys! it has been so long i'm not updating. 
banyak wok terjadi,
WAIT! ni bukan diari aku nak cerita semua benda kan? 
aku ada diari.aleh nak kecoh pulak.
hurm. bulan tiga ni banyak gila tugasan. 
sej kena buat drama. english pun kena buat drama.
sivik pembentangan. bm aku masuk perbahasan.
banyakkan? stress aku. 
kebanyakkannya kena guna internet. tapi nak buat macam mana?
internetnya mama tak nak bayar, stress-stress!! 
huh! 
last-last bila mama bayar balik aku tak tau pun.
aku tau pun bila aku tengok rumah aku da macam cyber cafe da. aku pun pelik.
bila aku tanya guna line mana, diaorang kata line sini. 
tu yang aku pelik gila nak mati. 
macam mana diaorang guna kalau mama tak bayar. 
sekali aku tanya baba, baba da bayar da.
kay aku rasa bengang gila. tapi syukur la.
sebab aku boleh mula buat research.
Alhamdulilah.
act aku tak de topik nak cakap ni. aku update pun sebab tak nak berabuk sangat blog aku yang seberapa ni :D yeah! 
ekh, tak masal! haha
okay la, i gtg. 
next time will we story-story again ya?
haha!
okay bye!
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment