Sunday 20 January 2013

Baju Kelas :D

Assalamualaikum :D 

kali ni aku nak kongsi design baju kelas pula.
haiyh aku ni macam designer la pula ><
aceh ! perasan la seh.
fyi, design mengdesign ni best tau? 
tapi kalau dapat melukis ag best. 
aku ni tangan kayu kay? tak tau melukis.
Nobita aku tau la. nak tengok lukisan-lukisan yang dia buat guna Microsoft Paint?

Cubaan pertama :D 

Cubaan ke-2, improve sikit :D

Cubaan ke-3, siap ada nama aku ><
see, cantik kan? jeles kay jeles ><
dia nak jadi kartunis katanya.
ekh, jap ! aku da lari tajuk da ni.
okay, back to topic.
here, our class T-shirt design


design ni belum tetap, kita kena minta persetujuan semua dulu,
betul tak ? 
mungkin kalau jadi pun tak 100% macam ni.
so, how? okay tak design ni?
inspirasi dari baju2 yang sedia ada likes I New York
n so on.

and aku nak share juga satu baju yang aku design tok member lama aku,
Naqib.


okay kan ? tapi Naqib nak aku buat sebelum ni juga ! :/
mana boleh, itu hak cipta terpelihara okay ? :P

heh ! aku ni main design2 baju pulak >< 
ekh, nak tau tak ? 
aku ada satu idea :D 
aku nak design baju bebanyak then nanti lepas SPM ,
aku nak tempah semua baju ni.
then aku nak jual :D duit masukk ~ 
business planning :D 
lagi pun aku da bgtau mama da.
nanti abang aku tolong sekali. 
yeah ! 
nak mula dari sekarang pun boleh kan ?
Inshaa Allah.
Sokong aku okay ?
okay la, da panjang pun. hari ni je aku da post sampai dua kali ><
hee. sorry.

Waalaikumusalam :D

1 comment:

  1. akak, nak tanya boleh. kat mana nak tempah baju kelas yang macam design first tu? yang i love blabla tu xD

    ReplyDelete