Friday 18 January 2013

Keep Smile :D

Assalamualaikum :)

so, Hello peeps ;)
how are you?
Harap kaurang dalam keadaan baik-baik sahaja dan dirahmati Allah,
inshaa Allah.

KEEP SMILE :D 
KEEP COOL :D
echeh ! haha.
Well, ni la salah satu aku punya moto hidup.
Dgn moto hidup aku ni la aku boleh tempuh dugaan dengan baik dan dengan keizinan Allah S.W.T. juga.

For sure, aku tak sangka post aku semalam mengundang tangisan kawan-kawan aku.
Cerita semalam tu cuma sinopsis hidup aku dengan diaorang je
Bila aku baca balik memang aku sendiri nak nagis balik.
Hahaha, sakai gila :D
But it's okay.
Itu menunjukkan bertapa akrabnya hubungan kami sekawankan?
OUR FRIENDSHIP NEVER END okay?
Takkan ada yang dapat pisahkan kami melainkan dengan izin Allah S.W.T
Tak mau la sedih-sedih ag, walaupun aku yang mulakan drama tak berbayar ni >< 
aku akan akhirkannya. cheh ! macam director pula !
ekh, suka hati aku la :P

aku tak nak lakarkan saat sedih pada saat-saat akhir kami bersama :)
da aku tak nak cakap banyak,
kaurang mesti ingat dua lagu yang aku pernah bagi kaurang tau ?

The Reason - Victoria Justice


and

Kau Kawan, Sahabat dan Teman - UNIC


Sahabat semoga kalian berjaya mengerja cita-cita ya?
Jangan lupa aku. Aku selalu sokong kaurang dari belakang?
SAYANG KAU KAWAN ! :*

p/s : kalau post ni pun kaurang nagis aku sembelih sorang-sorang :) 

Waalaikumusalam 



No comments:

Post a Comment