Saturday 19 January 2013

Design for My BFF ♥

♥ Assalamualaikum 

Hello and Hai all~
how are you ? sihat ?
Alhamdulilah ~

Kali aku nak share baju yang aku SENDIRI design khas untuk kekawan aku.
kawan aku ramai, so tak semua la yang dapat baju ni nanti.
ini just plan aku je. 
Inshaa Allah jadi.
Kalau tak jadi kita buat kenangan je la.
Aku takut tak sempat je nak pergi tempah plus duit aku pun tak mencukupi.
kaurang support RM 10 sorang boleh ? ;)

Ini design baju aku
dan ini design untuk kaurang

bila gabung ><

so how ? okay tak ? first time aku mendesign ni.
kalau okay t aku cakap dengan abang aku.

oh ya, baju ni aku design untuk 
Athirah , Ain Ayuni , Maisara , Azimah , Liyana , Halimah , Maz Nadzirah , Yasmin Suraya ,
Nazryn Afique , Muhd Fairuz , Muhd Shafiq (Acai) , dengan Syuib

yang lain tu, errr ... 
bukan aku tak anggap kawan aku, aku anggap, just mereka ni lebih special sikit.
sebab mereka ni ada bila-bila aku perlukan, susah senang aku. 
so jangan kecil hati ya ? 

cepat respon cepat aku tempah,
ekh tapi tunggu aku ada duit la kan ? 
sebab aku pk nak buat hadiah tok kaurang as kenangan. so mestilah aku yang bayarkan ?
kau support la RM 10 ke RM 15 ke kan ?
okay bye ! 

♥ Waalaikumusalam 

No comments:

Post a Comment